Lite gott o blandat.

Idag har jag varit orolig för emelie men det hade gott bra. Du ska veta att om du behöver hjälp så är det bara till att ringa. Så fixar vi det.  <3 Tänker på dig.
Sedan var det dags att köra till Linda och fixa mina naglar, det va fan på tiden för dom såg ut som fan, men nu är dom fiiiina igen. Tack Linda =)
Åkte inom fyndbörsen och köpte lite smink, köpte en börs oxå. ;)

Renoveringen av hallgolvet och badrummet där nere är snart färdigt, o fy tusan va fint det blir. Bilder kommer.

Hälsade på min broder på hans jobb oxå, fick köpt en rem som man spänner fast en låda i bagaget, men jag ska bara hitta en sån låda :S

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack för presenten ;) Och tack för att du finns i mitt liv! Och tack för ikväll! Och tack för att du vill va mi kompis fast jag är lite hadikappad! Pusshaj

2008-04-26 @ 01:00:50
URL: http://poshan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0