Renovering.

Igår efter vi hade vatt o solat så hade vi inget o göra så vi hälsade på jessika och snackade lite skit, sen bestämmde vi oss för att färga våra ögonfransar men fy va det svider men lik förbannat har jag ändå gjort det några ggr. =)

Nyss hemkommen från lödde o landskrona, fan va folk d är redan nu när d är kallt ute. Men fan va kallt d är. :(

Nu är revoveringen av vårt badrum påbörjad och tydligen skulle vi få klinkers på hela hallgolvet, blir nog fint. Så jag har fått rensa ut min garderob under trappan, fyllde bara en soppsäck me bara skor och ytterliggare en me jackor, mössor, halsdukar och annat smått o gott.
image59
Badrummet. =)
image60
Hallen.

image61
Finn ett fel.....

Imorgon är d full rulle, tvätta bilarna till knutstorp till på lör, lämna bamse på dagis, handla, kolla min bil och mkt annat som jag säkert glömt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0