Solsken.

Idag har det varit jätte fint väder hela dagen och nu är det dags att gå o lägga sig efter jobbet, slutade jobba vid halv 8. =)
Denna torsdagen började me att jag hämtade emelie efter jobbet så drog vi in till Linda så jag fick byggt mina naglar, äntligen, inte en dag för sent. Men jag glömde få en ny tid, men det fixar sig. =)

Sen åkte vi så jag fick tvättat min racer bil, sen tog vi några bilder, vid TT och helikopterplattan :) Nu sitter jag i min säng och knappt kan hålla ögonen öppna faktiskt.

image46En av alla bilder som togs vid TT.

Det kommer bli fint me ditt löshår emelie, jessicka räsänen är jätte duktig.

Natti

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja det blev naaajs me håret! Å ännu mer najs blev bilderna!!! Puss

2008-04-04 @ 22:52:50
URL: http://poshan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0