Vit helg.

Jajamensan inte en ända droppe sprit denna helgen och vissa trodde inte på  mig men jag klarade det.

Helgens har bestått av en hel del utflykter, den började me tidigt på lördag morgon att jag, emelie, micke o robban åkte till knutstorp.Riktigt ball förutom att en kille körde av vägen rätt kraftigt.

http://www.saab4fun.com./knut2008/index.htm



Kom hem på eftermiddagen sen va det hem snabbt om sen bar det väg till helsingborg, men ingen ville me mig o emelie så vi bestämde oss för att köra dit själv. =) Men tydligen sen ville dom andra så vi träffade dom där uppe. Men fy fan vad feta bilar där var och MYCKET folk. Lätt helsingborg oftare eller hur poshy. =)

Ska iväg o skölja min bil sen resna ut min garderob när jag väl orkar. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0