Fullt upp dagen innan julafton.

Just nu hemmkommen från jobb, fick massage en timme. Riktigt najs, hade visst rätt mkt gemensamma saker som vi kom fram till. Hahaha. Snart ska jag till obs en snabbis o handla lite sen till Linda som är en ängel o tryckte in mig. <3 Sen ska jag hinna handla alla julklappar. Hmm låter mkt lovande.
Igår fick man reda på att man har högt blodtryck, för högt =( Men men allt ordna sig!!

 Nu har jag lite brådis =) Hörs sen om vi inte gör det får ni ha en underbar jul. Puss


GOD JUL PÅ ER!!


Kommentarer
Postat av: Heidi.

God jul desamma :D pussar

2008-12-23 @ 12:32:21
URL: http://heidisilenblad.blogg.se/
Postat av: *Tessan*

Helt rätt inställning hjärtat,allt ordnar sig ;0)



God jul och puss på dig (L)

2008-12-24 @ 23:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0