Helt slut......

Kunde som vanlig inte sova, så broren ringde vid 1 o sa att det va gymdags. Så det blev ombyte o sen ner till gymmet. Nyss hemkommen och är helt färdig. Ska diska och plocka undan sen ta en låååång duch, efter det får det väl bli en sovtimme.

Håller tummarna att allt löser sig, är orolig som fan. Är rädd som fan. :( Önskar det fanns nån som förstår mig som jag vet lyssnar på mig. Och som jag kan anförtro mig till. Bär på så mkt nu, men men är iaf bra på att hålla "minen" uppe. 

Inget roligt inlägg detta men så är det ibland. :'(

Kommentarer
Postat av: jultomten

tack för den :(

2008-12-11 @ 19:10:07
Postat av: *Tessan*

Du vet vart jag finns gumman (L)

2008-12-11 @ 22:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0