Rädd, oroad, stressad- men glad innerst inne.

Va säger man när man saknar ord, fast man vill säga nått. Va gör man när man saknar handlingar, fast man vill göra nått. Jag är så trött på saker o ting att det inte finns ord, riktigt bokstavligen trött.
När ska man få ro, o vad är ro egentligen. Har glömt hur det känns, har en ständig oro i min kropp. Oro för att inte lyckas, att inte duga, att inte hinna säga vad man vill ha sagt, oro att om saker o ting kommer lösa sig. Har ständigt stress och kan inte sova så mkt.


Mycket av mina tankar just nu går till min pappiii. Älskar dig <3 Tack för att du finns. Det kommer gå bra.


Kommentarer
Postat av: P

Det kommer bli bättre dessi <3

2008-12-16 @ 21:26:11
Postat av: *Tessan*

Det löser sig säkert hjärtat...puss

2008-12-21 @ 01:57:08
URL: http://www.metrobloggen.se/ThePinkLady

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0