Söndagen den 14 dec

Idag är det verkligen bara 10 dagar till jul och jag har verkligen inte köpt en ända julklapp. Ska inte julpynta min lägenhet ens, orkar inte. Men men, d blir väl bättre när julen är över.
Så om 11 blir den här svensken 23, blir antagligen utgång som alltid annars. Kommer nog bli riktigt galet.

Helgen har varit lugn, hjälpte min pappiii att laga julmat till deras julfest, smakprovade några köttbullar hehe. Längtar iaf till julmaten. Va inne o åt lunch me broren min på hans jobb, alltid lika trevligt o gott. Hann med en tur till Dalby igår, fast det ska bli lite oftare. Sen träffade jag syrran och kusinen och tog en xider, bara satt o snacka, riktigt mysigt. 
Så nu sitter vi här en söndags förmiddag, har i och för sig varit vaken sen 8. =( Men har haft trevligt sällskap på msn:) *riktigt glad* Har bokat in massa saker som kommer bli riktigt balla. *saknar mycket saker*

Sen kom där in en annan härlig människa och gjorde mig riktigt glad och lite generad. Kul att d finns folk som tänker på en iaf. Har lite saker jag ska göra denna veckan, ska in till min gamla skola och hälsa på min lärare. Måste hinna me lite andra saker men det får bli hemligt. 


*min bästis <3*

Kommentarer
Postat av: JaG

Låter som livet leker privat. Synd du knappt hör av dig och kan boka med mig!

Ps. Du kan radera detta om du vill Ds.

2008-12-14 @ 22:47:27
Postat av: Diana

hej.Dom hittar jag på tradera=)Dom är nya men bara buda där eller trycker köp nu.199kr kostar d=)

2008-12-15 @ 13:14:49
URL: http://dianaws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0