Blåa smurfar. :S

Helgen är gången, tråkigt att det går så fort bara. :( Men kul hade vi.
Idag när jag sluta skulle jag o emelie kanske till malmö catring o käka frukost, så jag ringde henne 7.20 när jag hade slutat efter 4 signaler fick jag tag i henne men borta va hon. ;) Så jag åkte hem o ducha o vila lite sen åkte jag  o hämta henne vid 1 så åkte vi dit,  innan dess hälsade vi på vevve. Sen en runda på obs såklart, beställde dennis födelsedagspresent, dom kommer han bli glad av. Tack emelie för tipset.

På jobb i natt hände en läskig sak, jag mådde skit dåligt, började kallsvettas, va blek o jätte yr. Men envis som jag är så jobbade jag hela natten. Men när jag stod o jobba ser jag en jävla DVÄRG SMURF springa förbi mig. -Är detta normalt eller =( Hehe. Måste nog gå o kolla min huvudvärk igen, jävla skit. Vågar egentligen inte, är rädd.  
image21
Kom hem för en stund från att åkt rullor i 1 ½ timme jag o syrran, åkte från handikappsbadet, till BO01, kronprinsen o tillbaka. =) Liiiide duktig man känner sig.
Imorgon kanske man skulle ta en lång promenad me Bamse o Emelie.

Nu ska jag iaf sova, kommer sova som en stock.
PUsssen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0