Fabror Ulk.

Ja fy fan säger jag bara, vaknande 1 klar vaken med världens huvudvärk o illamående som heter duga. Så jag bestämmde mig för att gå ner o äta o sen gick jag o la mig igen, men efter en halvtimme vaknade jag o fick springa till toan. Allt kom upp igen o inte en gång utan 3 ggr fick jag springa till toan. Men nu mår jag bättre iaf som tur är, så jag ger d en chans till att gå o jobba annars är d raka vägen hem i sängen.

Imorgon blir det av till mormors bageri me jessica o emelie sen lite shopping. ;)

Ha en trevlig vecka. Pussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

Kommentarer
Postat av: maria

fan ring mig nångång när ni ska ti mormors bageri nu !! så kan ja oxå komma ju nu när ja jobbar i gen !!

2008-02-05 @ 19:25:11
Postat av: Karin

Kul att du har en blogg =)
du kommer vara ashet som polis!! hehe, var e de du ska på maskerad? PUSS

2008-02-07 @ 17:32:37
URL: http://frontseat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0