Glasögonorm

Åter denna dag väckte jag poshy så åt vi en gooood frukost, sen bad det väg på viktiga äventyr.
Vi åkte till lunds akutmottagning för att kiolla min stackars hand, slog den som fan på jobb igår natt o den svullna upp lite,. :( Men jag skulle vänta en vecka o se om jag fick ondare. Men det känns iaf bättre nu. Vi fidck iaf se en film om korvar o om bajskorvar. Hahah.
Åkte sedan till nova så jag fick köpa min jävla ögonskugga som jag en gång köpte en precis likadan men fick ändas använda en gång sedan försvann den. Men nu har jag en ny. =) Köpte en tröja på gina me, me love gina.

Sen bar d väg till obs för att hämta dennis presten, fan va fina dom blev. =) Sen tyckte emelie att jag kunde göra en synundersökning för jag har ju ofta huvudvärk, så jag gjorde d. Men tro de eller ej jag SKA HA GLASÖGON, när jag sitter vid datan eller läser. Förlåt speciellt till nin storebror som jag skratta åt. Hahaha. Men tack varje emelie o hon i affären så blev d nog 2 par snygga. =)  
image22

Sen träffa vi vevve o paddan på shell så blev det malmö catring,jägersro,  sen blev d av till ica maxi på tofta för dom skulle storhandla, o då snackar vi STORHANDLA. =)

Nu ska jag sova, tack emelie för en helt späckad dag. :) Me love you big time.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Puss på dig din glasögonorm :D Detta är det roligaste på länge faktiskt ;)

2008-02-28 @ 17:12:44
URL: http://poshan.blogg.se
Postat av: Karin

Du kommer se så klok ut såå :)

2008-03-02 @ 10:24:04
URL: http://frontseat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0