Tänt ljus.

Tände nyss ljus för min mamma, kände bara att jag saknar henne så otroligt mkt, ibland känner man sig bara så ensam på ett sätt man inte kan förklara. Visst har jag familj o vänner som finns där men det är inte samma sak, Ibland vill jag bara kunna hålla om henne o säga att jag älskar henne, man sa kanske det för lite när hon var vid liv. Har så otroligt många frågor som man aldrig får svar på o det spyr jag över.
Bara för d har gått några år betyder d inte att d är lättare, tänker på d varje dag. Vissa dagar är lättare än dom andra men försöker ta en dag i taget. Ibland visar jag inte att jag är lessen, kanske när jag borde göra d.  Men de som gör d lättare är att jag försöker säga till mig själv att hon har det bättre där hon är nu och att jag vet att hon skulle vilja att jag är glad istället. <3  --<-<-@


image14


Kommentarer
Postat av: maria

*sorligt* måste va hemsk o förlora en förälder

2008-02-05 @ 19:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0