Dagens efter. :S

Nu har man vakant till lite iaf efter domedagen, o man kan ju inte påstå att man mår helt 100 precis. För det blev en hel del shotande plus några jävligt goda drinkar o xider. Så man mår nog som man förtjänar. O d blev ganska sent oxå kom hem vid 8 tiden o började svabba golven för dom va så jävla klibbiga. =) Så det blev inte sängen föräns vid 10. Fy fan va jag o emlie skratta för de hände en liten händelse precis när vi skulle iväg, jag skulle ta ner en parfym från min badrumshylla så höll jag på att tappa den, men jag lyckades fånga den rakt in i speglen, så kras. :S Så jag kallar på Emelie, båda viker sig av garv. =)
Vill tacka alla för en överball kväll. ;P
Nu ska jag kolla klart handbollen sen ska jag o emelie ivög o äta.

Over and out

image13


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0