Hel dag me poshy. ;) / Handboll :)

Dagens dag har jag delat me emelie o vi har vatt o handlat o gjort viktiga ärenden. Känns bra att kunna hjälpa till o ställa upp speciellt när micke mår så dåligt. De gör jag annars oxå men extra mkt nu. Ni vet att d är bara att ringa så kommer jag på direkten. :)

image11
Skickar en bamse kram till er båda. :)

Just nu spelar Slovakien mot Sverige. Hoppas d gå bättre vi denna matchen än va d gjorde igår. :S Skulle gått o duchat men nu kan jag ju inte missa detta.. ;)

Puss på eder alla.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tusen tack för all hjälp gumman! Du anar inte hur mycket det gör för oss!! Kraaaam

2008-01-20 @ 17:16:34
URL: http://poshan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0