Hockey Bockey




Ja tro det eller ej så spela jag hokey bockey turnering i helgen i helsingborg me
mitt jobb, fan va roligt d va. Fast jag inte har åkt på jävligt länge så lyckades jag bara slå EN
vurpa men ont gjorde d.. Vi kom 3:a iaf av 10 lag. Sen tura vi över till helsingör, åkte säkert 4 eller 5
gånger framåt o tillbaka. Så det blev en hel del dricka eftersom posten betala allt.. ;) Sedan blev alla uppkallade
för att ta emot ett 3 pris vilket va en snaps :) *mums*


Egentligen skulle vi hem efter turneringen men sen fick vi reda på att våra supportrar hade
kört o krockat o totalkvaddat sin bil så bestämde vi oss för att stanna vilket nog va det bästa i o med
att det va ett sånt jävla väder. =(

Nu ska jag kela lite me min budda o sen vila lite innan jobb :S

Imorgon blir det av till dalaplan, emelie ska fixa sina naglar sen vill jag nog iväg o shoppa lite :)

Nu sajnar jag ut.... Slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0