Home sweet home.

Nu är jag hemma igen efter en hel dundrans shopping som först började på ikea där jag fick köpt lite glas o kaffe koppar o lite annat smått o gott. Sedan begav jag mig till obs o fick handlat lite mat o lite annat.

Nu sitter jag me min laptop i min säng o äter godis o dricker cider. Kan d bli bättre. ;)
Ihelgen blir d förmodligen utgång i lunnd me min poshy o det ska faktiskt bli kul.

Nä nu ska jag vila lite tror jag. Ha en najs dag. <3image4

Haha lagfotot från helgens hockey bockey turnering vilken vi blev 3 av 10. Jävligt ball va d iaf.

Kommentarer
Postat av: maria

kan du åka skriskor ?? :-O *haha*

2008-01-11 @ 15:08:41
Postat av: Emelie

Typiskt dig att va den enda ut hjälm :D

2008-01-15 @ 13:02:46
URL: http://poshan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0