Shoppingdag / Handbolls EM

Gårdagen va jävligt lugn =) började me att jag o emelie åkte till mormors bageri o åt den omtalade frukost buffen. Vi glömde inte ta bricka denna gången. Fy fan va gott d är, där kommer in rätt mkt boys me ;) Sen åkte vi hem till jessika o passa benji, han somna i min famn så mysigt. ;) Kom inte hem föräns vid 6 tiden, så jag hade nästan varit uppe ett dygn. =) Så jag sov hela kvällen igår.
 
Idag har jag o carina vatt o shoppat på ikea, skopunkten, fyndbörsen, obs. Jag fick köpte ett skit fint fat av blommor, stora runda kuddar, 3 par skor, korgar o lite annat smått o gott. ;)

Just nu tittar man på handbollen sverige - frankrike o. Sverige förlorade me 4 bollar 28- 24 :(. De va fan bättre innan Stefan "lövet" Löfgren o Ljubomir "den flygande köttbullen" Vranjes spelade för dom va fan eliten sj. <3 Inte lika kul att titta på nu. Har hittat mig en ny favvo o de är Kim Andersson, han har vatt grym i dagen match. 
image10
Handbollslandlagets EM-guld i Italien -98, då den va som bäst.

Tycker synd om micke som inte mår så bra, håller tummarna att d går över snart. Ska kanske träffa poshy snart om vi kommer på vad vi ska göra. =) 

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0