Dagens utflykt.

Efter en natts jobb ringde jag emelie för hon o jag skulle hämta henke på saab, han skulle lämna in sin bil. Efter vi lämnat han hemma åkte vi till mormors bageri och åt deras mumsiga frulle. Sen väntade vi på att kl skulle bli halv 11, så vevve skulle vi klar på arbetsförmedlignen. Så det blev en runda på obs o hm o shoppar lite, fick tag i bra grejer på 10 & 20 kronors marknaden. Hahaha. Sen kommer den bästa idén av - vi sticker till danmark !! O det blev bottle shop och snabbt gick det, men handlade för 1000 men fick rätt mycket, 1 vodka , 1 turkisk peppar, 1 galliano, 1 passoa cocos, 2 flaskor,  1 likör 43. **gott i munnen** ;) Blir stoppad av en tullen och dom kollar igenom bilen, typiskt första gången jag kör sj så blir man stannad är det inte komiskt. Tacjk emelie o vevve för en trevlig dag:)

Ja då flyttar man snart 2 v. Känns lite konstigt men fy fan va skönt det ska bli. =)

Nu ska jag vila har ju vatt uppe hela dagen är rätt trött i ögonen, man ska ju orka jobba inatt, tur det snart är heeelg.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0