En massa ärenden. :P

Idag har jag, emelie och vevve fått gjort sjukt mkt, börjde me att man ställde klockan på 11 o duchade och lite sånt, fick köra till jobb för att hämta viktiga papper till banken som glömt i mitt skåp. Träffade vevve på obs och åt en frukost på espresso house som bestog av räkmacka me senaps sås (låter kanske äckligt men pröva det), coca cola och en vanilla latte så klart. Sen skulle emelie till fabror läkare så jag passade på att gå in på banken och fixa en ny dosa så nu kan dom inte ta fel för jag fick en modern. =) Skulle även in på burlövs bostäder och välja tapeter men dom hade stängt så klart. Så jag får sticka dit imorgon igen.
Sedan begav vi oss för att fixa ett nytt pass till emelie, vill se de fotot. ;) Efter det va det city gross som väntade på oss, jag shoppade en massa shoping städ grejer :)
Sen träffade vi micke på arlövs kebab och falafel o mums va gott det va, sen kollade vi på bord o stolar me min pappa som micke ska ha till sin 25 års fest.

Nu ska jag snart sova.
Tack för en äventyrs dag. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0