Fezzi har fyndat !!!

Ja för så är det, dennis drog boktavligen ner mig till obs för han skulle äta frukost o så ville han inte dit själv, som syster får man ju ställa upp. Fick mig en vanilla latte ;) *gott i munnen* Men i alla fall så gick jag in på gina tricot och ja jävla vilken rea dom hade köpte 1 klänning, 1 "tunika" och ett par gråa shorts 150 kr. Fattar ni, alltså 50 kr per plagg. Wihoo.

Som ni märker är jag på lite bättre humör nu än igår. Har föresten packat en bananlåda idag igen och en sopsäck me skit. Tack wina för bananlådorna. :) Och hunnit me en snabbis runda på ikea me lasse skulle bara kolla snabbt på ett par stolar som jag tyckte lite om men idag va dom inte alls fina. Haha lustigt.

Kan inte bestämma mig vilket köksbord och stolar jag ska köpa om jag ska ha ett svartbrunt eller ljust. Lutar nog åt dom ljusa =)



Vill ha råd, va tycker ni ???


Pöss Fezzi


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan hej..Det var ett tag sedan.Allt bra med dig? Här är allt bra snart semester veckor,,bara denna vecka sen är man ledig 3 härliga veckor...

Jag har köpt dessa söta koppar på

http://www.ljuvating.com

ha en mysig kväll.kram på dig

2008-07-20 @ 19:48:42
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0