Ingen bra dag känner jag. :(

Förkyld är man, jävligt irriterad på saker o ting, känner mig tom som att nått fattas mig men vet i fan vad det är. Har iaf varit jävligt duktig, packat 3 bananlådor, 2 sopsäckar me kläder o mer än hälften är kvar och 1 sopsäck me skräp. Det trodde ni inte om mig att jag kunde kasta saker.

Har iaf kommit på att det finns en jultomte eller ett spöke här som har tryckt på min jävla bankdosa 3 ggr så den är blokerad, jävligt skoj att ingen kan erkänna men så är det.

Nu ser man ut som en jävla prickig korv igen på benen fullt me blåmärken :( men va gör man inte för jobbet liksom. ;)


Trevlig helg allihopa.

http://www.youtube.com/watch?v=y8LX-loSsUg&feature=related

Emelie har fått mig att lyssna på Winnerbäck :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0