Lägenheten. =)

Nyss hemkommen från en titt i min lägenhet, fan va kul detta kommer bli alltså, men nu hänger allt på målaren. Ska ringa och tjata på han lite imorgon tänkte jag. :) Men visst känns det lite konstigt måste jag säga. Träffade lite folk som bor i samma trapp, fick kika i hennes lägenhet. Jätte trevlig.
Dennis har fått besök från göteborg, han bjöd oss på ryggbiff, ugnsbakade potatis med rotfrukter och hemmalagat smör, riiiiikigt najs.
Snart är det jobbedags igen men bara halv vecka denna och sen ledig 1½ vecka.Imorgon blir det väl att jaga målaren, bära upp en massa småsaker till lägenheten. Kan ju fyllla skåpen iaf. :D

Nä nu ska jag ner o vara lite social me "svamparna" och hasse så klart.HAHA. Pallar inte skriva mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0