Sliten.

Ännu en natt avklarad på jobb men fy fan va jag är sliten idag, gick i och för sig upp vid 11 för att åka ner till Burlövs bostäder och bestämma vilken färg jag ska ha på tapeter och väven. Men tror det kommer bli riiiiktigt fint. Sen handla jag frukost sen kröp jag ner i min säng igen och vakande för en halvtimme sen. Ska tappa upp badkaret och ligga där och bara gotta mig, riktigt najs.
3 dagar kvar till helg och det ska bli sjukt skönt, rätt mkt att stå i men det ska nog gå bra. Eller va säger ni budar. =) Då kanske det bli flytt på sön om allt går bra, hinner inte flytta in direkt för dom ska renovera den först, ska jaga tapeserarna och målaren på torsdag. Så man får hoppas dom kan fixa det snabbt, dom kommer den 1 o slipar parketten iaf.

Nä nu väntar badet kära vänner.
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0