Fy fan va ont d gör.

Ja inatt på jobb nån timme innan hemgång hände en olycka, för jag är så jävla klumpig. :( Lyckades klämma mig mellan 2 däck me fälg o allt me mitt fuck you finger så nu sitter jag här me bandage o grejer. :S
Där kom en del krokodiltårar o blod. Men men jag överlevde fast jag trodde fan hela fingret va av innan.
Fick iaf fixat mina naglar så nu är dom fina igen, tack linda. =)

image32
Så kommer jag nog fan se ut sen, men humöret är på topp. ;)
image33
Krokodiltårar. :'(

Nog om detta, sitter hos Emz  o kolla hennes favvo program hem till gården. =) Åt lite frukost innan men fick ringa en jävla massa samtal ang d som händer i övermorgon.. ;)

Blir en promenad snart.  Pöss

Kommentarer
Postat av: Karin

lit ironiskt att fixa naglarna efter att du typ dödat ett finger haha :) klantfezz!

2008-03-11 @ 11:09:08
URL: http://frontseat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0