Halva veckan gått.

Nyss hemkommen från en heldag full späckad med saker gjorda. Började med en nyttig frulle på shell som bestod av en solsnäcka samt en halv liters coca cola :S Sen stack jag o emelie till jessicka så fixade hon mitt hår, vilket blev jätte bra. Thanks.

Efter det tog vi en tur till obs fixade me mina mynt =) Och hämtade ytterliggare mediciner :S
Sen mötte Lavett och Wina upp oss på obs så ställde vi min bil hos mig sen blev det en dallasburgare, åkte sedan till Åstorp med direktörsbilen för wina skulle kolla fälgar. Men d blev inget vilket nog va en bra idé. 
Igår stack jag, mattias, emelie och micke till lomma o åt glass **i löve mjukglass* Wina och robban kom oxå dit sen. Blev en liten shellaträff efter glassen såklart.

Helgens bravader är redan spikat, vi ska vara här på fredag, grillning och lite dricka o en massa trevligt sällskap. Lördag består hos emelie o micke för d är ju slager =)

Nu är det inte många dagar tills min och poshys roadtrip, måste nog fixa en liten planeringslista, hehe. Men fan va skönt det ska bli att komma härifrån alltså, kommer nog stanna där hela veckan. Sååååå skööönt ! =)

Har nog inte skrivit så här lång blogg innan hoppas nån orkar läsa, fniss.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Godmorgon tjejen..Det stämmer att jag är kvar på små bre än och det lär jag vara ett bra tag till,,,hihih,.,lär aldrig komma där i från,,,i augusti är det 8 år,,tiden går snabbt...HA en skön dag..kram på dig

2008-05-22 @ 09:16:06
URL: http://Blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0