Imorgon är det dags.

Kör vid 15 tiden till lund för att möta upp lite folk sen bär det av till kinnekulle, med vårat tält. =) haha sticker förmodligen från där på eftermiddagen för att åka till emelies kompisar sen är det utgång som gäller. ska blir kul har inte träffat emelies kompisar där uppe innan. ska bli spännnade, stannar där till nästa dag sen ska vi till hennes mamma. stannar där några dagar sen till hennes pappa. sen beger vi oss till ullared nån av dagarna.
alltså fullt upp men det ska bli jävligt roligt.

alla som känner mig vet att jag inte kan packa lite, så idag har jag bara packat, packat, packat. =) hann me en fika me melissa,  vilket va mkt mkt trevligt. färgade emelies hår oxå som blev skit bra ;)

imorgon ska vi handla och fixa det sista innan vi ska köra.

nu ska jag fixa d sista sen ut. hajen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0