Morsdag.

Min mamma dog för ca 4 ½ år sedan nu, och idag är det morsdag. Även om det är 4 ½ år sedan det hände så känns det som igår. Vill inte inse att hon är borta, jag vill oxå köpa presenter och fira. Överallt ser man reklam "glöm inte morsdag," perfekta presenter till mamma" jag hade vetat precis vad jag hade gett henne, om man bara hade kunnat. Det jag kan göra som inte har någon mamma är att tänka på henne vilket jag gör varje dag,besöker minneslunden och tänder ljus och sätter en röd ros. Men jag vill göra så mycket mer.

Vissa dagar, rätt ofta skulle jag vilja säga, Vill jag springa och hämta en lång stege och klättra upp till henne och bara få hamna i hennes famn och bara gråta ut.

Ta vara på era föräldrar inte bara för det är morsdag utan i största allmänhet, en dag kan det vara för sent.

Den dagen kan tyvärr komma mycket tidigare än någon anar.

image88


Kommentarer
Postat av: En du känner...

Usch tycker så synd om dig...(L)

2008-05-25 @ 18:25:44
Postat av: Sara

Fint skrivit!

2008-05-25 @ 18:38:59
URL: http://lunaqueen.blogg.se
Postat av: kakan

usch! jag tycker så synd om dig. du har så rätt i det du skriver! STOR Kram!

2008-05-27 @ 12:06:14
URL: http://frontseat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0