Sammanfattning.

Helgen har verkligen gått i biltema =) Fredagen va vi i helsingborg mötte upp emelie o micke där, dom kom hem från varberg.
Lördagen va jag o emz på Street Cars Fest där det va en hel del att kolla på. ;)  Kvällen avslutades med race efter lite käk hos poshy.


Söndagen var det en heldag på Sturup Raceway Stcc efter mycket om o men så kom vi iaf iväg. ;)Tack än en gång wina.
 image67 
Åkte till Lomma för att käka på viking. *mums* Kvällen avslutades även denna med bil träff på svågertorp och sedan lite race.

Kom nyss hem från emelie har hjälp henne lite att städa hennes skafferi för hon är lite hanikappad :S Tycker dessutom sånt är kul. Imorgon ska jag me henne till fabror doktor hos ska ta sina stygn.


*hoppas*hoppas*hoppas*

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack för hjälpen, du glömde dina flingor och soppor och allt vad det nu va jag gav dig! och dina husdjur jag hittade :D pöss

2008-05-06 @ 23:26:47
URL: http://poshan.blogg.se
Postat av: Kakan

de bloggas dåligt här ;P

2008-05-08 @ 22:50:14
URL: http://frontseat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0