Älskade Mamma <3

Idag är det 5 år sen mamma dog 48 år gammal. Det känns fortfarande oehört overkligt. Känns som igår, tiden går så jävla fort. Vill bara krama om dig, säga att jag älskar dig och pussa dig i pannan som jag brukade göra. Jag ångrar att jag inte gjorde det mer. Saknar dig oerhört mycket !!!Jag har börjat prata av mig mer o mer, men bär fortfarande på en stor klump som måste ut. Hoppas jag vågar "blotta" mig så pass mycket och att den personen verkligen vill lyssna. Jag vet att det finns många som lyssnar på mig om jag vill prata men jag kan verkligen inte. Är så rädd.
Ska iväg till minneslunden om en stund, ska sätta en stor röd ros och tända ett ljus. Inte lönt man går o lägger sig nu ska ju vara ledig inatt. **wiiihooo** Som en underbar människa skrev igår på msn "-det är du värd". :D  

Älskar och saknar dig, mamma.

Tänker på dig L <3



5 år av sorg och saknad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0