Julkänsla ???

Vissa tycker det är tidigt med julkänsla men jag älskar verkligen julen och för mig kommer känslan tidigt. Men just denna julen har jag ångest, vill inte fira nån jul alls, vill bara åka bort. Låååångt bort! *suck*



Vill bara kunna skruva tillbaka tiden, kommer ihåg när jag va liten och tittade ut genom vårt fejksnöade fönster som alla hade hjälpts åt att spruta och tejpa. Åh äntligen kom han.... TOMTEN. :) Flera grannar kom och berömmde oss för vi hade julpyntat så fint. Gamla värdefulla minnen.  

Kan fan inte sova efter jobb längre, är för orolig i kroppen. Tänker för mkt på saker o ting, allt känns så mörkt ut. Men långt där inne i mörkret finns ett ljus. Men det kommer snart bli bättre förhoppnigsvis.

Helgen blir nog lugn o skön denna oxå, ska dra ner på obs nu och kolla lite. Palllar inte sitta här.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0