Mer spontant ska det bli.

Fredagen som skulle bli lugn blev inte så lugn som man hade tänkt sig. Det va planerat att jag skulle se idol och bara slappa men shi fick jag. Missade idol för jag somnade :S Sen kom Dadelen hit så fick jag spö i yatzy :( Hämtade sen Ida och besökte det nya Max i malmö. *äntligen har max kommit till malmö* Klockan halv 1 bestämde vi oss att vi skulle ut, efter lite shotande här hemma blev det såklart slagt. Fy fan va kul jag hade det, synd man inte har hela kvällen på film. Vid ett tillfälle låg jag ner på golvet så mkt jag skrattade. Om skratt för längre livet kommer jag aldrig att dö. Tack för denna minnesvärda kväll. <3 Nästa gång har jag fixat magväska till dig!!!!
Nu sitter man i sin soffa och kollar på madagaskar, giraffen är bara så jävla klockren. Blir nog en lugn lördagskväll men man kan inte vara helt säker;)



Nu ska vi ringa lite samtal.
Puss på er o trevlig helg.

Dagens + -> jävligt glad vaknade inte upp bakis
Dagens - -> blåmärke överallt haha
Dagens ? -> alkolås på mobilen;)


Kommentarer
Postat av: C

aldrig några alkis mess till mig.. hmmm undra vad det betyder :( mindre värd :(

2008-11-16 @ 18:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0