NU KÖÖÖÖÖR VI. :D:D:D:D

Det är fan årets mening, nu kör vi. Hahahah. Som vanligt försvann helgen som ett skott men fy fan va roligt jag har haft det. I fredags blev det en lugn hemma kväll.
Igår va d la familja som va igång. ;) Skulle fira per vilket började på laserdome med en 3 kamp. Vi drar inte upp vem som vann, det va iaf killarna mot tjejerna. Efter det begav vi oss hemåt, åt och drack gott, blev hotshot och annat gott som Peters hemma gjorda rosé vin. *helt oki* 
Smygtränade lite på texas holdem inför den "turneringen" med jobb på jobb! :) Så nu är jag grym, haha eller inte. Sen va klockan dags för utgång, det blev jag, dennis, dick och camilla som drog först till HARRYS och mötte upp lite annat gott folk, sen blev det en tur tll ETAGÉ till stängning. Tack för en riktigt lyckad kväll <3

steg 1
galliano
 steg 2
kaffe

grädde.
klara att dricka :) galiano hot shot. :D

 "rosé" :P

Hemkommen för en stund sen, blev pizza o film hos brossan Dick, fast han lyckades än en gång somna. Haha. Nu ska jag vila lite innan jobb om jag kan, mycket roliga och spännande ärenden att fixa me imorgon.
Pusssssssssssss o kraaaaaam


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vi drack oxå hotshots i fredags :D Fast me sprutgrädde! Kvällens kommentar va: 80-talet ringde å ville ha tillbaka top gun och sina hotshots :D

2008-11-23 @ 22:37:02
Postat av: Anonym

fattar inte din kommentar emelie

2008-11-24 @ 17:42:08
Postat av: TOVZZAN

Hur gott är de inte med hot shot´s åhhh mums...

2008-12-14 @ 18:43:39
URL: http://www.tovzzan.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0