Överkänslig ???

Ja så känner jag mig nu, bölar för ingenting men har ändå nära till skratt, vilket är tur. Helgen va lugn va på buddah en sväng på lördagen, hör o häpna NYKTER. Träffade en och annan goding ;) Kom i säng vid halv 8, sov heeeela söndagen, jag som skulle upp och städa min lägenhet. Så blev det inte kan jag ju säga.

Har fått antiflamatioriska tabletter som jag ska ta så jag förmodligen blir bättre i min rygg, men idag känns det lite bättre iaf. Ska till Massör Lina nästa vecka så jag får se vad hon säger.  

Ska ladda upp lite bilder som visar mina bästa o kanske mindre bra sidor, men d kommer bli ball iaf.

Den 29 är det iaf poker med jobb, förstår inte vad jag har gett mig in på, skadar inte att försöka. Kan ju vara kul trots allt, även om jag inte fattar ett skit.


*Nu är det känslomässigt jobbigt*
7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0