Smärta :(

Kom nyss hem från jobb dels efter en lång natt arbete och sedan hade jag massage från halv 9 till halv 10. Handlade frulle och nu sitter man här med världens smärta. Smärta är en högre form av njutning men fan inte denna, vill bara lägga mig o storböla. Har fått en lårkaka och inflamation i svanken. =( Så är det när man ska spela fotboll på fikorna ;) Men man lyckades att göra mål idag, så jävla grym.

Väntar på att klockan ska ticka så man kan dra iväg o hämta sin broder som kommer hem från Turkiet. Annars hade jag legat o sovit jävligt gott nu. Men vill ju träffa han :)
Har inte skrivit här på länge, har inte haft ork eller lust faktiskt, annars har jag hunnit me en fest hos stickan för han ska flytta till gävle =( Mkt trevligt folk, o jäääääävligt god bål. Igår fick jag besök av vevve som hjälpte mig att koppla in mitt SUPERNITENDO, efter mkt om o men så fick hon igång det.:D Jag vann förstås. :)

Inget vettigt som vanligt. Har iaf handlat pepparkakor till kodningen idag ;)**mums**

Hoppas ni får en bra dag iaf. XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0