Spikmatta.

Jag har ju skrivit och glänt om min rygg så va jag på massage efter jobb igår. Lina (hon som masserar mig) vill att jag egentligen ska gå till läkare eller till en som försöker knäcka rätt.För det kan vara något fel på diskarna eller inflamation. Men vi skulle testa en sak till och det va att jag skulle ligga på en spikmatta. :) Det va faktiskt helt okej, visst i början gjorde det ont som fan och man kände hur hela kroppen blev as varm. Men jag kunde gå därifrån någorlunda, förra gången hon hade knådat klart mig så började jag nästan gråta så ont jag hade, låg dessutom hela dagen efter och inte kunde röra mig. Så förhoppningsvis hjälper detta med spikmatta, håller iaf tummarna annars måste jag gå till läkare o det vill jag inte ! Det känns redan mkt bättre, ska dit igen den 1 dec :)



Ledig på fredag fy fan va skönt, man kanske skulle styra upp lite krök. Jag vet iaf en som ska ha på sig en magväska och naveltröja. O DET ÄR INTE JAG. hahahahaha *längtar*
Annars har inte så mkt hänt, ska fira per (styvfar) på lördag vi ska ha 5 kamp på laserdoome. Kommer bli mkt skratt och mkt dricka. OOO det är najs.

Håller på att planera lite inför den 29 ska iaf vara på jobb klockan 17, ska ju ha pokerkvällen. Kan ju berätta att jag inte ska köra dit :) Och att mintuu är inblandat mohhahaha Kan bli farligt. Jag kommer ju inte vara lång varig i pokerspelandet.

HÅLL TUMMARNA INFÖR FREDAG, SNÄLLA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0