20 nov 2008

Klockan är snart 16 och jag har inte gått o lagt mig efter jobb ÄN. Kan inte sova längre, är så orolig och lessen inom mig. Vet inte vad jag ska ta mig till. När jag insåg att jag inte kunde sova idag heller så samlade jag ihop mina pantflaskor och stack ner till obs, sen åkte jag till minneslunden men det blev inte så långvarigt för fy va det va jobbigt denna gång. :'(
Åkte därifrån med gråten i halsen hem och ducha och samlade mig lite, för Dick skulle hämta mig o sen drog vi till Stortorget i Lund där Dennis jobba o käka lunch. Tack <3 Dick tvinga mig att fota en jävla permobil. Hahaha.

Blev en snabbis runda på obs igen och nu sitter jag här o skriver lite. Hade behövt städa men orkar fan inte!! Sugen på cola är man oxå :( Tack för ni har gjort dagen lättare!!!
Är iaf ledig inatt och det kunde inte komma mer lägligt.

SAKNAR DIG OÄNDLIGT MYCKET !!!!



Fina latten som Dennis gjorde till mig. *mums*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0