1 oktober.

Fy fan va tiden går fort. Måste man ju snart börja handla julklappar o sånt. =( O sen fyller man ju år den 25 dec, har funderingar på att ha fest ;);) Idag har det varit en hektisk dag, började att jag ställde klockan på 11 för jag skulle hinna svabba vardagsrummet innan soffan kom. Men icke sa nicke vaknade för att killarna som skulle bära upp min soffa ringde kl 1 o inte kom in. Bara för jag snozza 7 ggr o då överdriver inte jag. Haha
Har fått upp världens finaste tavla och sen ska jag få upp lite krokar till hallen.Tack så mkt för hjälpen. Ska tjata på min styvbror Peter att rita några tavlor till mig =) O Snart kommer pappiii på besök.
Idag är det ingen vanlig dag heller för det är någons födelsedag. *Grattis Onne*

Nu ska jag fortsätta.

Måste ju bara tacka alla underbara människor som har ställt upp me min lägenhet. Ni sa veta det beyder jätte mkt för mig. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0