Godmorgon / Godnatt.

Godmorgon till er och godnatt till mig :S Snart iaf. Har precis ätit en bulle, har inte haft rast sen kl 02, tog inte min andra fika för det var en del att göra. Idag gick det rätt bra på jobb, vi va klara nästan en timme innan. ;)
Sen har man bytat bil me sin bror tillfälligt, rätt skönt att köra automatare. Så nu kör man en crysler crossfire, fan va najs.


Blev ett besök i lund igår, blev bjuden på lite olika tapas: lamm med äppleclaw, kycklingvingar, vitlöksbröd, honungsglaserad chevre, pommes med chilimajonäs, smör o bröd. Tack <3
Efter Lundabesöket blev  det en snabb ischai med Ida på espresso house i malmö, sedan en cigga med baboska och Wina.
Hoppas att jag vaknar i tid idag har rätt mkt jag vill få gjort men jag lyckas alltid ligga kvar och har en tendes att inte orka. Hehe. Har nyss varit i telefon med shell, fick spärra mitt kort. :S

 Nu kalla min sköna säng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0