Jag fattar verkligen ingenting :S

Va fan gör jag för fel egentligen, jag fattar inte någonting. Varför ska alla tro en massa om mig och ha en massa baktankar. Varför ska just jag ta en massa jävla skit innan kanske jag tog det men det är annorlunda nu. Men visst bli jag sårad. Så in i helvete. Hoppas jag är stark nog att klara av detta men ibland rinner det över. Jag vill bara vara, vill bara finnas, utan något annat skit.
Annars gick besöket hos k M mkt bra, gjorde en övning som va ganska intressant faktiskt. Imorgon efter jobb ska jag få massage, hoppas hos får väck min knuta annars får man kanske kolla den.

Håller på att planera helgen, har mina aningar att det blir blött.. =)

Bjuder på ytterliggare en Lars Winnebäck låt. *älska*


Det va fan droppen att JUST DU skulle säga en sån sak om mig. Droppen säger jag bara!  Tack ska du ha.
Gråter gråter gråter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0