Jobbigt värre.

Är så in i helvets trött men håller på att tvätta så man kan inte gå o lägga sig. *Suck.* Men som tur är så va det inte så mkt, blev bara 2 maskiner. Va på ikea igår, handlade inte mkt för jag hade dennis bil så där får inte plats me så långa saker, men jag vet iaf vad jag ska ha. För övrigt gick det bra på jobb inatt, hade ju finbesök som hade hand om trafiken idag. *du är för jävla knäpp* Fick ju lite glada nyheter när jag öppnade ett brev igår. *haha*
Ska försöka få upp gardinerna och fixa lite sladdar o sånt tråkigt i helgen för jag går runt o stör mig men va fan jag kan inte sy. Haha. Planerna är väl att jag får sticka hem och hämta hit d sista av sakerna innan Per blir lite irriterad. Jag orkar aldrig ta sakerna med mig utan bara skjuter upp det hela tiden.

För övrigt tänker jag på en viss person som har det väldigt jobbigt nu. Du ska veta att jag tänker på dig och din familj. <3

Ska ducha nu innan jag ska springa ner o kolla tvätten :S

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha du får be Per om hjälp, jag vet ju att han är grym med symaskinen!!!!

2008-10-08 @ 11:11:50
URL: http://poshan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0