Ny vecka, nya utmaningar.

Helgen är slut och den gick som ett skott. Men fy fan va ballt jag har haft det. Både fred o lör va det folk här från jobb :) O sedan utgång. :) Mycket gott skratt och trevligt sällskap o lite sprutgrädde.Fick besök av flera trevliga prickar. Tråkigt att du ska sluta T men kul för dig att du har fått ett bättre jobb :)
Men nu ska jag ha lite vita helger för det behövs kan jag säga. Håller tummarna för att det ska gå bra imorgon, om det gör det så kommer allt gå bra.. *håll ffs tummarna*

Annars har det inte hänt så mkt åkte till minneslunden häromdagen och bara satt. Tänkte lite och tänkte lite mer. Blev en lugn söndag igår, städade och sen bara låg jag o soffan till dess va dags för att gå och jobba, vilket inte va så motiverade kan jag ju berätta. Men det gick bra va klara 7 :P Så jävla najs. 
Massa roliga program på tv idag så d blir sofflocket efter jag har tvättat klart. Blir lite motion iaf, ska förmodligen träna imorgon. =) Nu är d sags att springa ner igen.
Ha en trevlig måndag.

Alis Volat Propris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0