Poker

Någon frivillig som är villig att lära mig texas holdem eller hur det stavas, så jag kan vinna hela tävligen på jobb. :) Hade varit så jävla ball men tror inte det är nån risk jag vinner, men det är en kul grej.



Annars följde jag med Angelika när hon fixade sina naglar, blev jätte fina. Så snäll som Linda är fixade hon in mig imorgon kl 9. Så nu kommer dom va fina inför helgens bravader. ;) <3 Pappa kom upp med gardinstänger till kök och sov rum så nu ska man bara hitta några snygga gardiner me. :S  Sen hann jag med lite fika me min broder på espresso house och ett besök på nya jysk vid toftanäs. 
Nu ska jag göra mig en macka sen slappa vid tv bara.

XOXO


Kommentarer
Postat av: Världens bästa!

Bajsbarn kan inte spela poker, blir bara nervösa o sprider odörer!

2008-10-24 @ 14:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0