Rubriklös.

Älskar denna låten så jävla mkt.
 
Hinner väl med en snabb bloggning.
Helgen har varit okej lasse, sandra o rasse kom på besök o kolla in min lägenhet. Blev pizza o idol fick hjälp att fixa en provisorisk lösning på mina sladdar. Haha men det blev rätt bra. Va en sväng på bowlingen i fredagas sen tog det lugnt framför tvn heeeela lördagen. *skönt* O nu sitter vi här på söndags kvällen o har sett en del bra serier som one tree hill, gossip girls. Va uppe hos angelica en stund o slinga mitt hår. *tack <3* Hann med en snabb städning av lägenheten oxå.=) Har fått en hel del söta sms, blir ju helt generad. Hahaha.
Hoppas på goda nyheter i veckan. Jag verkligen längtar :P Nu väntas en hel veckas jobb men sen är det helg igen o då jävlar är det fest:)

Nu ska man ta en duch sen iväg till jobb. Har besök hos k M imorgon efter jobb och det känns bra, allt känns bättre o bättre.

Pahat Pojat
alis volat propris

XOXO


Kommentarer
Postat av: HalvfinneN

Bra helg?! :D.. fixat sladdorna o blivit fin i håret.. kan ju inte bli bättre? :)

Vart e det utgång till helgen? huuuuuuuuuuuuuugz

2008-10-19 @ 23:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0