Söndag.

Har precis storstädat min lägenhet och det va mindre kul efter en sådan här helg. Funderar verkligen stort på om man ska ta en vit månad. :$ Men tror inte jag kommer lyckas. Hehe. Håller ju på att bli gammal.
Utgång bägge fre o lör, det va riktigt ballt faktiskt. Lyckades få mig ett skrapsås igår precis när jag skulle gå in på slagt. *aj*
Dagens planer är väl att ta mig ut till lilla dalby för att hämta min bil för det blev ett firande av Lasse, Sandra o Nicke igår så jag ställde min bil där.
I veckan ska man till tandis mindre kul för antagligen måste jag dra ut min visdomstand. *nooooooooo* Annars är det väl ett besök hos ikea som väntar ska köpa mattor till hallen och en till stor matta till vardagsrummet, en hylla till kök, skoskåp och lite annat smått o gott. Nu ska jag ducha sen iväg hoppas ni har haft en lika trevlig helg som mig.


Kommentarer
Postat av: sandra

tack för att du kom, det va najs!!!

usch, jag skulle dragit ut min förra månaden, men jag hoppa det, veckan innan börja jag må dåligt..hehe

2008-10-15 @ 14:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0