13 okt 2008 Dagens Ord

Tänkte skriva lite här innan jag förbereder mig inför jobb. Ska börjar me att skriva att jag tänker på en person lite extra mkt nu, och hon ska veta att jag finns för henne. Du vet vem du är :P <3
Har hämtat ett litet paket på posten en liten högtalare till datan. Riktigt snygg om jag får säga det själv. Köpte en i svart för att matcha datan men den vita är oxå riiiiktigt snygg :)

I veckan händer det inte så värst mkt ska hjälpa min bror me lite saker på ons, tvätta och fixa mina naglar hos Linda :D Dags att man hinner men en o annan fika oxå ju ;) Fick ett o annat sms innan som berörde mig jätte mkt. Så stod det: "skönt att få träffa dig som alltid är på bra humör. Du verkar vara en väldigt omtänksam och trevlig människa" *tack H* Man behöver höra sånt när man är lite nere. På msn fick jag oxå höra en hel del som man vet är självklara men man måste bara få höra det ibland. Så känns det lite bättre iaf. <3
Nu är Dennis här på besök lika roligt varje gång, pappa kom innan oxå en stund. Men blir lika rädd varje gång det ringer på den jävla porttelefonen. Haha
Det gick bra på jobb inatt förutom att vi klara tidigt där jag stod och sorterade paket som inte funkar på maskinen så vi fick stå och vänta i 1 ½ timme. Men det blev en massa skratt iaf, och såklart allsång. :DBokade oxå in lite saker, ska bli kul faktiskt. Kollade igenom min mobil innan och hittade en o annan rolig film, hinner jag så kommer jag lägga upp dom annars får det bli imorgon.
Nä nu ska det fixas. Sov gott ni som ska sova nu :( Kan ju säga att jag längtar efter min säng eller soffa redan nu =)

Natti


Kommentarer
Postat av: Alex

Jag tror jag ska köpa sånna högtalare bara för de var så jäkla feta ! ;)

Nu sover jag.. o du jobbar.. bwahahaha mobbar

2008-10-13 @ 23:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0