Vadap

Idag har jag varit på mitt besök hos M vilket gick bra, hon va glad att allt vi snackat om har gett resultat. Och till o med känner jag mig mkt gladare och piggare.
Varför känns det falskt, kan inte hjälpa det att jag tänker så. Kommer inte tänka mig för en gång, o inte två ggr kanske tre om inte fler. För nu är det faktiskt JAG som går först.
Vaknade helt jävla sent idag, och jag som skull göra så mkt, till ikea, obs och sånt. Nä nu blir det att man inte gör ett skit iställt, jo man ska få besök men det är väl det ända. Kul att broren kommer, håll tummrana att han har nått gott me sig. ;)

Nu orkar jag inte skriva mer, jo att intresse pilen har kommit flygande genom min lägenhet och lämnat arlöv. Man kanske skulle gjort det oxå.
Jaja ha d najs.

XOXO

Allt har förändrats men dock inte till det sämre....


Kommentarer
Postat av: Saaba killarna från UVS

Hallå det är mackan & benny med den svarta saab 9-3:An och Benny med den klar lysande röda Epan från 78 med dubbla kolvar och ventiler. Varför vill du inte visa köket? Lägenheten vart jätte fin men när ska du fixa till badrummet?

2008-10-02 @ 21:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0