VIT HELG :D:D

Nu är helgen över igen, har haft en vit helg sen jag vet inte när. Och det känns jävligt skönt att inte vakna upp med den sprängande huvudvärken. Fast jag gick o la mig relativit tidigt igår så vakande jag 1. Hahaha.
Besöket hos tandläkaren i fredags gick rätt bra, dom slipade ner en tand som var skit vass och sen fick jag antibakterielt medel vid mina visdomständer för dom håller på att komma ut. *aj*
I fredags va jag i åkarp och hälsa på stickan som hade fest men jag drack inte :) *Kommer faktiskt sakna dig stickan* Kan ju påstå att man blev lite sugen  :)Men jag o Danne höll oss nyktra. Träffade mkt roligt folk, hade en liten diskution med både en o annan. :D Blir faktiskt glad när man får höra vissa saker. <3

Igår gjorde jag inte så mkt heller kolla på lite film o mös i min sköna soffa som jag sedan deckade i. :) Fick ett o annat roligt sms igår. Synd att man inte kom ut igår säger jag bara. :)
För övrigt har jag storstädat min lägenhet, känner mig lite duktig. Har till o med diskat 2 ggr, älskar att diska :P Så vill ni ha diskat så finns jag. :) *kostnaden kan vi diskutera* ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0