Skitsnack....

Kom nyss hem från halmstad, lite synd för hästen började galopera nästan precis vid upploppet. Men det va ett riktigt bra lopp ändå. Träffade leo o sofie, blev rätt paff :D Skulle försöka sova en timme men det gick inte så bra =( Ville inte veta hur denna natten kommer sluta, har varit uppe sen tolv. Får väl snacka fint med lagledarna och kanske låna soffan under fikan.

Nu till en helt annan sak, till rubriken. Varför snackar folk egentligen skit om folk dom påstår står en nära, ska dom inte vara mån om det man har istället. Var man än kommer så finns det, man kan liksom inte undvika det på nått konstigt sätt. Men jag vill, måste jag fly landet eller vad är det frågan om. Jag vill bara vara lycklig, försöker ställa upp för mina nära o kära.. Men va får man för det... Jo att folk går bakom ryggen och snackar skit.Varför vill folk försöka sabba för mig, vad har jag gjort. Men jag har börjat inse mer o mer självklara saker sen mina besök hos M, och det känns bra. Ångrar bara att jag inte gick dit tidigare, men bättre sent än aldrig.

Va hos faboror doktor i dag o så dom tog halsprov och stick i fingret. *aj* Men proverna va bra vilket va tur, men sen ville han ta prov på mitt bajs men då sa jag att det inte va behövdes, då slapp jag :) *wihoo*

Kom det lite tankar och funderingar och känslor.

Nu är det dags att ta Desireé i första hand.


Kommentarer
Postat av: Tessan

Rider du?! :0)



Håller med dig helt och hållet om skit snack,bättre folk sköter sitt eget...



Hoppas allt är bra med dig annars?!



puss på dig

2008-09-30 @ 14:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0