Uppdatering

Ja som ni har märkt så har jag tagit en extrem lång paus får mitt så kallade bloggande men har funderat på att ta bort den, men har kommit fram att jag kan ha den kvar men den kanske inte blir så uppdaterad. Hehe Men ska försöka.

Har iaf hunnit med jävligt mkt i mitt liv sedan senaste gången jag skrev, ska bara försöka komma ihåg allt, hehe.
- Turkietresa. (bilder på bilddagboken)
- Inflyttad o (nästan klar) Kommer bilder på ons.
- Jävla mkt festande.
- Varit borta från jobb i en vecka o i ett var den första arbetsnatten.
- Shoppat o shoppat.
- Träffat lite gamla lundabor :)
- Fikor o åter fikor me :)
-Vaknat upp o inte vetat var jag har varit :)
- Haft kräftskvia me la familja.
- Tacofest i dalby.

Har gjort mer men orkar  o vill inte skriva det här :)
Men på ons kommer min soffa äntligen, så i helgen är det kanske feeeeeest ;)

Veckan är det ett litet späckat schema. Idag är det halmstad som gäller, Tis ska jag fixa inför min soffankomst och sätta upp lite saker. Ons: Fyller nån år. Och soffan kommer´*wihooo* Tors: Besök hos vårdcentralen. Fred: Fest om jag ska följa traditionen ;) Lör: Fira Lasse, Sandra, Nicke. Kommer bli roligt.

Nä får skriva mer sen får nu har jag brått ska ivög på mindre än en halv timme o måste byta om o fixa till mig ju :)

*Vågar man öppna sitt hjärta mer*

Kommentarer
Postat av: Den hemlige

Ja det tycker jag man vågar.. Jag har gjort det för dig :S

2008-09-29 @ 20:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0