Projekt.

Visst överlevde man natten men det va med nöd o näppe, somnade på kodningen. Haha. Vaknade halv fyra och då va det frulle dags. Sedan ringde jag min paps så tog vi ner saker till mitt förråd och en del saker som vi kastade. Plus att han hjälpte mig me mitt lilla soff bord och garderoben. Vad hade jag gjort utan dig. <3 <3  Sen träffade jag Ida på obs o sen körde vi till Max på Nova så jävla puligt =) Träffade Micke oxå, får se om planerna blir av. Köpte färg så imorgon ska det fixas och donas.
Har kollat på idol i min gungstol fast imorgon vid denna tiden kan jag sitta i min soffa. **wihoo** Nä nu ska jag vila lite innan jobb, så man orkar med det.

XOXO- NI vet att ni älskar mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0